Prasa2014-09-01
1

Dane sprzedaży miesięczników dziecięcych. „Księżniczka” o 86 proc. do góry

W maju 2014 roku na pozycję lidera sprzedaży ogółem wśród pism dla dzieci awansowały „Zabawy i Marzenia z Barbie”. Największym wzrostem pochwalić się mogła „Księżniczka”, z kolei najwięcej stracił „Monster High”.

Sprzedaż ogółem magazynu „Zabawy i Marzenia z Barbie” (Egmont Polska) w maju 2014 roku wyniosła 57 409 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była wyższa o 1,86 proc. - wynika z danych Związku Kontroli i Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. W maju 2013 roku tytuł ten zajmował miejsce drugie.

Drugą pozycję zajął miesięcznik „Lego Legends of Chima” (Media Service Zawada), którego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 47 107 egz. Tytuł ten wszedł na rynek w listopadzie ub.r.

Na podium znalazł się jeszcze miesięcznik „Scooby - Doo!” (Media Service Zawada), który rok wcześniej był liderem. Jego sprzedaż ogółem w analizowanym okresie wyniosła 46 972 egz., po spadku o 17,37 proc.

Największym wzrostem sprzedaży ogółem - o 86,20 proc. do 43 671 egz. - pochwalić się mogła „Księżniczka” (Egmont Polska), która awansowała z miejsca ósmego na czwarte.

Natomiast najwięcej stracił „Monster High” (Egmont Polska), który spadł z pozycji trzeciej na szóstą. Jego wynik sprzedażowy w maju br. zmniejszył się bowiem o 41,23 proc. do 29 708 egz.

Zobacz tabelę


W maju 2014 roku w porównaniu do kwietnia 2014 roku największym wzrostem sprzedaży ogółem (o 42,09 proc.) pochwalić się mogła „Świnka Peppa Magazyn” (Media Service Zawada). Z kolei najwięcej stracił tutaj magazyn „Lego. Legends of Chima” - było to 9,97 proc.

Zobacz tabelę

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas