PR 2019-06-03
0

Deichmann dołączył do grona klientów Aliganza Fashion Agency

Od czerwca agencja Aliganza Fashion Agency zajmuje się obsługą komunikacyjną marki obuwniczej Deichmann.

Aliganza odpowiedzialna jest za media relations marki, w tym usługę prowadzenia showroomu, a także współpracę z influencerami. Kolekcja będzie dostępna zarówno w showroomie stacjonarnym, jak i wirtualnym agencji.

Firmy nie podają, na jak długo zawarły umowę o współpracy.

Firma Deichamann powstała ponad sto lat temu jako rodzinne przedsiębiorstwo w Essen. Obecnie, w całej Europie istnieje blisko 4 000 sklepów z szyldem Deichmann, w tym 246 w Polsce plus sklep online.

Deichmann to kolejna w ostatnich miesiącach marka, która dołączyła do grona klientów Aliganza Fashion Agency. Agencja w ostatnim czasie nawiązała współpracę z marką Monki (H&M), marką Miniso i Swarovski.

­­

Autor: bg

Więcej informacji: Aliganza Fashion Agency, Deichmann

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas