Reklama 2016-09-04
0

Dentsu Aegis Network przejmuje agencję Accordant Media, włączy ją do sieci Amnet

Dennis Woodside Dennis Woodside

Koncern Dentsu Aegis Network, do którego należą m.in. dom mediowy Carat, agencje Isobar i iProspect, ogłosił, że przejmuje amerykańską agencję Accordant Media specjalizującą się w zautomatyzowanym zakupie mediów do kampanii marketingowych.

Accordant Media zostanie włączona do należącej do Dentsu sieci Amnet. Firma została założona w 2010 roku. Po sfinalizowaniu przejęcia przez Dentsu Aegis Network (wartości transakcji nie ujawniono) jej obecni szefowie i założyciele: CEO Arthur Muldoon i dyrektor operacyjny Matthew Greitzer obejmą stanowiska CEO Amnet w USA. Będą raportować do Lucasa Cridlanda.

Przejęcie Accordant Media ma wzmocnić pozycję sieci Dentsu na amerykańskim rynku usług cyfrowych. Jak podaje Dentsu, sieć Amnet znacząco rozwinęła się w ciągu ostatnich pięciu lat. Obecnie działa na 42 rynkach na świecie i zatrudnia ok. 640 osób.

Accordant Media jest trzecią specjalizującą się w e-marketingu agencją, którą Dentsu przejęło w ostatnim czasie na amerykańskim rynku. Wcześniej koncern kupił udziały w agencjach Cardinal Path i Merkle.

Autor: bg

Więcej informacji: Dentsu Aegis Network, Amnet

KOMENTARZE (0) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas