Reklama2021-02-04
0

Łukasz Kotliński na czele kreacji Isobar

Łukasz KotlińskiŁukasz Kotliński

Łukasz Kotliński awansował na stanowisko creative director w agencji Isobar (Dentsu Aegis Network Polska).

Kotliński z agencją Isobar związany jest od 2018 roku, przed awansem był deputy creative directorem. Jako creative director przejął obowiązki Joanny Biernackiej, która obecnie pełni w agencji funkcję creative technology director

Jak wyjaśnia nam Martyna Adamska-Pakuła, odpowiedzialna za komunikację sieci Dentsu Aegis Network Polska, zmiany te wynikają "z chęci mocniejszego powiązania kompetencji technologicznych i kreatywnych oraz ich skutecznego skalowania globalnie".

Łukasz Kotliński przed praca w Isobar zdobywał doświadczenie zawodowe w agencjach reklamowych Mind, Lvov, McCann JWT i FCB.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas