Reklama 2018-03-02
5

Dentsu Aegis Network sfinalizowała zakup Red8 Group, tworzy Dentsu Solution

Zarząd Dentsu Aegis Network Polska poinformował o sfinalizowaniu transakcji w wyniku której spółki należące do Grupy Red8 wejdą w jej skład. W wyniku połączenia powstanie oferta Dentsu Solution.

Dentsu Aegis Network Polska (właściciel agencji: Isobar,Lubię to - linked by Isobar, Carat,  Vizeum, Posterscope, iProspect, Amnet i Amplifi) na początku lutego dostała zgodę Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów na zakup 100 proc. akcji Grupy Red8.

Agencje należące do Red8 Group (Red8 Advertising, Red8 Events, Red8 Digital oraz Unlimited) mają w portfolio współpracę z klientami takimi jak m.in. Bank Zachodni WBK, Ferrero, Harnaś, Kasztelan, Zelmer, Tesco, Carlsberg czy Unilever.

Jak podało Dentsu, zakup Red8 Group wpisuje się w strategię firmy, która zakłada 50 proc. wzrost Dentsu Aegis Network w Polsce poprzez akwizycje.

- Wierzę, że nasza wspólna oferta - Dentsu Solution - która będzie wynikiem połączenia kompetencji kreatywnych, strategii, contentu, data, technologii i rozumienia znaczenia ekonomii cyfrowej w znacznym stopniu zwiększy wartość Dentsu Aegis Network dla naszych klientów i - co bardzo istotne - doskonale wpisuje się w naszą transformację w kierunku firmy consultingowej nowej generacji - mówi Sławomir Stępniewski, CEO Dentsu Aegis Network Polska.

Firmy nie podają wartości transakcji.

Agencja R8 Advertising powstała w 2001. Dentsu Aegis Network jest globalną siecią komunikacyjną z oddziałami w 145 krajach.

Autor: bg

KOMENTARZE (5) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas