Reklama2021-01-15
3

Dentsu likwiduje markę Vizeum

Sieć reklamowa Dentsu zamyka na całym świecie markę agencji mediowych Vizeum i łączy ją z iProspect.

Amanda Morrissey, niedawno mianowana globalna prezes iProspect podkreśla, że ta fuzja jest częścią całego przedsięwzięcia, które rozpoczęło się w 2019 r., mającego na celu połączenie wielu marek agencji Dentsu i uproszczenie biznesu.

- iProspect został wybrany zamiast Vizeum, ponieważ jest „bardziej skalowany globalnie” i lepiej pasuje do charakterystyki agencji „budowania marki opartej na wynikach” niż Vizeum lub zupełnie nowa nazwa agencji - wyjaśnia Morrissey.

- Element budowania marki, opowiadanie historii i strategiczne przywództwo, które uzyskujemy dzięki Vizeum, jest bardzo ważną częścią naszej propozycji. Kiedy więc łączymy te zespoły, tworzymy zintegrowane zespoły i zintegrowane centra. Niezależnie od tego, czy chodzi tylko o wydajność, czy o media i wydajność, czy o budowanie marki, przetestowaliśmy różne sposoby budowania umiejętności w zespole, aby upewnić się, że zachowujemy esencję Vizeum w samym sercu tego, co dostarczamy - dodaje.

Obie agencje mają wspólnych klientów, takich jak IKEA, Sonos, William Grant i Shiseido. Morrissey przyznaje, że Vizeum ma „niesamowitą” markę z punktu widzenia planowania mediów i chce, aby nowy iProspect jej nie stracił.

Zapytaliśmy polski oddział sieci Dentsu o to, jakie będą losy rodzimego oddziału Vizeum, co się stanie z pracującymi w agencji ludźmi i obsługiwanymi klientami. W czwartek nie otrzymaliśmy na ten temat odpowiedzi.

Nowa sieć iProspect będzie obejmować około 8 000 osób pracujących w 126 biurach na 93 rynkach.

Autor:bg

Więcej informacji:Dentsu, Vizeum, Carat, iProspect, fuzja

KOMENTARZE(3)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas