Reklama2017-08-16
0

Kolejna odsłona „wyższego poziomu imprezy” Desperadosa Nocturno

W ramach kampanii promującej Desperadosa Nocturno rozpoczęła się emisja nowych spotów. Ich przygotowaniem zajęła się agencja K2.

Nowe spoty - w wersjach 15 i 30 sekund - towarzyszą promocji aktywacji digitalowej Desperadosa Nocturno. Do 23 sierpnia marka zaprasza na imprezy transmitowane na żywo na fanpage’u marki na FB oraz w kanałach social media influencerów - hostów imprez: prezenterki telewizyjnej i modelki Karoliny Gilon oraz wokalisty i aktora Wojtka „Łozo” Łozowskiego.

Podczas każdej imprezy dzięki funkcji live chat dostępnej w transmisji na FB influencerzy zadają pytania, a najbardziej kreatywne odpowiedzi fanów są nagradzane biletami na festiwal SkyFest w Barcelonie.

Kampania obejmuje telewizję, digtal, social media oraz działania public relations.

Za kreację spotu telewizyjnego, kampanii digital, a także działania social media odpowiada agencja K2. Za produkcję reklamy TV odpowiada dom produkcyjny Papaya. Działania PR – prowadzi agencja Roots PR. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Media Vest.

Promocja aktywacji ruszyła w pierwszym kwartale lipca. Desperados (Grupa Żywiec) promuje wariant Nocturno od połowy czerwca.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas