Reklama2021-12-14
0

Dolce&Gabbana powierza globalny budżet mediowy Havas Media Group

Havas Media Group wygrała przetarg luksusowej marki Dolce&Gabbana na globalną obsługę mediową.

Luksusowa marka Dolce&Gabbana wybrała Havas Media Group do globalnej obsługi mediowej. Przetarg koordynowała firma Ebiquity Italy.

Wartość budżetu D&G nie została ujawniona. Współpraca z Havas Media Group ma charakter globalny i obejmuje /strategię mediową, planowanie, koordynację i aktywację cyfrową dla ponad 20 rynków, na których działa firma, w tym w USA, Włoszech, Niemczech, Rosji, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii i na Bliskim Wschodzie.

W przypadku głównych rynków europejskich, Havas Media Group będzie obsługiwał działalność za pośrednictwem scentralizowanego zespołu w biurach Havas Media Group we Włoszech.

Dotychczas obsługą mediową D&G zajmował się Carat (Dentsu International).

W ostatniej fazie przetargu Havas pokonał MediaCom (GroupM/WPP). Inne agencje, które brały w nim udział to Mindshare (GroupM/!PP), OMD i Starcom (Publicis Groupe).

Płaszcze najlepsze dla kobiet

Kurtki

Perfumy kaszmir

Buty

Torby

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas