Reklama 2015-04-07
1

Dominik Kaznowski doradcą Sony Music Entertainment

Dominik Kaznowski Dominik Kaznowski

Dominik Kaznowski rozpoczyna współpracę z wytwórnią muzyczną Sony Music Entertainment Eastern Europe jako doradca zarządu ds. digital marketingu.

Do zadań Kaznowskiego należeć będzie wypracowanie nowatorskich strategii digital i social marketingowych dla projektów wydawniczych wytwórni w Polsce i pozostałych 11 krajów z Europy Wschodniej zarządzanych przez warszawskie biuro. Podlegać będzie bezpośrednio Maciejowi Kutakowi, dyrektorowi zarządzającemu Sony Music Entertainment w tym regionie.

Poprzednio, do czerwca ub.r., Dominik Kaznowski był pełnomocnikiem ds. rozwoju serwisów internetowych w Grupie PWN. Przedtem zaś, przez kilka miesięcy pełnił funkcję szefa działu social media w agencji Publicon. Pracował też jako head of strategy w agencji reklamowej CzArt.

Wcześniej przez wiele lat był związany z wydawcami internetowymi. Pracował m.in. jako pełnomocnik zarządu ds. produktu i marketingu w Naszej Klasie, prezes Interaktywnie.com i dyrektor marketingu internetowego w Agorze.

Z branżą marketingu internetowego jest związany od 15 lat. Jest też wykładową na kilku uczelniach wyższych, organizuje konkurs na najlepsze blogi firmowe.

Autor: bg

Więcej informacji: Dominik Kaznowski, Sony Music

KOMENTARZE (1) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas