Reklama2019-11-27
0

Dominik Strzelec w ekologicznej kampanii Cillit Bang

Marka środków czystości Cillit Bang (Reckitt Benckiser Polska) wystartowała z nową kampanią z udziałem designera Dominika Strzelca. Akcja, przygotowana przez Chromatique, zachęca do ponownego wykorzystania przedmiotów codziennego użytku.

Nowa akcja marki Cillit Bang nawiązuje do trendu upcyclingu, czyli czyszczenia i  kreatywnego przerabiania domowych przedmiotów codziennego użytku na inne, o nowych zastosowaniach.

W filmach instruktażowych Dominik Strzelec - złota rączka i prowadzący programy telewizyjne „Usterka” oraz „Polowania na ogród” - wskazuje jak można przerabiać stare rzeczy, by używać ich ponownie. Ponadto wchodząc na cillitbangaukcja.pl możemy kupić przerobione przez prezentera przedmioty i wesprzeć Stowarzyszenie SOS Wioski Dziecięce.

Spoty są dostępna na YouTube.

Ponadto, w sieciach handlowych pojawiły się materiały POS  promujące aukcje na Allegro, a w sieci kampania displayowa, działania w social mediach oraz aktywacja influencerska oparta o kreatywny mailing do blogerów i instagramerów.

Za strategię, koncepcję kreatywną kampanii, produkcję spotów, działania w social media i koordynację wszystkich elementów kampanii odpowiada agencja kreatywna Chromatique.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas