Reklama2021-07-05
1

Dominik Wójcik head of AI & machine learning solutions w GroupM

Dominik WójcikDominik Wójcik

Dominik Wójcik objął nowo utworzone stanowisko head of AI & machine learning solutions w GroupM (należą do niej agencje mediowe Wavemaker, Mediacom, Mindshare).

Wójcik będzie koordynował prace nad usługami i narzędziami wykorzystującymi uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, w tym m.in. Copilot, czyli system programatycznego zakupu mediów bazujący na AI.

Zajmie się też budową algorytmów na potrzeby klientów. Ma też popularyzować wiedzę nt. AI w agencjach grupy, będzie w tym zakresie współpracował m.in. z utworzonym niedawno działem Data & Tech pod kierunkiem Łukasza Pytlewskiego.

Dominik Wójcik do tej pory odpowiadał za dział realizacji kampanii w agencji Plista (sieć reklamy natywnej), a także za wdrożenia technologiczne i tworzenie nowych produktów w ramach tej marki. Kierował dwoma zespołami zajmującymi się obsługą agencji grupy. Dodatkowo zajmował się rozwojem innowacyjnych formatów reklamowych (gaming oraz formaty InImage) w ramach oferty mSpark, czyli współtworzonej przez GroupM platformy skupiającej start-upy z rynku mar-tech.

Dominik Wójcik będzie łączył dotychczasową rolę nowymi zadaniami.

W GroupM pracuje w branży reklamowej od 8 lat, zdobywał doświadczenie zawodowe m.in. w Nielsenie, gdzie zajmował się badaniami marketingowymi. Od blisko 7 lat związany pracuje dla GroupM.

Dominik Wójcik raportuje do Tomasza Piątkowskiego, czyli szefa obszaru digital i członka zarządu GroupM.  

 

Autor:bg

Więcej informacji:Dominik Wójcik, GroupM, Plista

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas