Internet2019-02-01
1

Natalia Głowala dyrektorem marketingu Domiporta. W zespole także Sylwia Sulkowska, Piotr Przybysz i Michał Saluter

Kadra menadżerska serwisu DomiportaKadra menadżerska serwisu Domiporta

Do grona zespołu Domiporta, portalu ogłoszeniowego z branży nieruchomości, dołączyło kilkoro nowych menadżerów. Natalia Głowala objęła funkcję dyrektor marketingu. Stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz. Michał Saluter został dyrektorem sprzedaży, a Sylwia Sulkowska - dyrektorką ds. produktów.

Natalia Głowala do niedawna była dyrektorką ds. strategii w Sales & More. Tam współtworzyła strategie marketingowe dla projektów bankowych i poza bankowych, pracując m.in. dla takich firm, jak TU Allinz Życie, Vivus, Praca Za Rogiem czy Shumee.

Jej zadaniem jest stworzenie od postaw strategii obecności Domiporty w internecie, zakładającej wykorzystanie takich narzędzi, jak automatyzacja, Big Data czy sztuczna inteligencja.

Sylwia Sulkowska do Domiporty przeszła z Bancovo, fintechowego projektu Alior Banku. Do jej kompetencji na nowym stanowisku dyrektorki ds. produktów należą edukacja rynku nieruchomości, przede wszystkim agencji pośrednictwa, w zakresie możliwości, jakie niosą technologie PropTech (połączenie branży nieruchomości i innowacyjnych technologii).

Nowo utworzone stanowisko dyrektora operacji objął Piotr Przybysz, współtwórca Obrotomierza, internetowej platformy, umożliwiającej przedsiębiorcom zaciągniecie zobowiązania bez wizyty w banku i eliminując z tego procesu dokumentację papierową.

Zadaniem Przybysza w Domiporta jest digitalziacja procesów związanych z wyszukiwaniem, a w przyszłości również nabywaniem nieruchomości. W tym zadaniu wspiera go Michał Saluter, nowy dyrektor sprzedaży. Ostatnio koordynował projekty IT w Idea Banku.

Autor:jd

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas