Reklama2022-07-14
1

Double Check wygrał przetarg PKP Intercity

Firma Double Check wygrała przetarg spółki PKP Intercity na wybór audytora mediowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Przetarg PKP Intercity dotyczył wyboru firmy, która zajmie się dla niej doradztwem i audytem mediowym oraz pomoże spółce w zakresie przygotowania do przetargu na wybór domu mediowego.

Oferty złożyły dwie firmy audytorskie: Media Strategy Warsaw i Double Check. PKP Intercity wybrała do współpracy Double Check. Umowa zostanie zawarta na 16 miesięcy.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

Double Check zajmie się przede wszystkim: przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia, przeprowadzi szacowanie jego wartości, przygotuje wzór umowy z wybraną agencją. Będzie brać udział w przetargu mediowym w charakterze biegłego, a także pomoże merytorycznie przy wyborze agencji mediowych do właściwego etapu przetargu (wsparcie w ocenie handlowej i merytorycznej ofert). Do jej obowiązków należeć będzie też doradztwo i merytoryczna ocena propozycji kampanii przedstawianych PKP Intercity przez dom mediowy/dysponentów mediów oraz ich staranna weryfikacja w zakresie zgodności z Formularzami Gwarancji Zakupowych.

Audytor zajmie się również oceną złożonych w przetargu mediowym ofert, będzie uczestniczyć w negocjacjach z agencjami. Potem będzie również weryfikować mediaplany przygotowane przez dom mediowy do kampanii offline i online pod kątem zgodności z grupami docelowymi oraz Formularzem Gwarancji Zakupowych, przeprowadzi audyt kampanii po jej zakończeniu, na który składać się będzie weryfikacja zasięgów, w szczególności w TV, podsumowanie realizacji umowy w zakresie warunków zakupowych, rozliczenie prowizji, weryfikacja finansowa (sprawdzenie faktur od domu mediowego vs faktury od dostawców).

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas