Reklama2022-04-07
0

Dr.Max Drogeria wśród klientów Opus B

Do grona klientów agencji Opus B dołączyła nowa internetowa drogeria DR.Max Drogeria.

Zespół agencji Opus B odpowiada za launch nowej drogerii internetowej Dr.Max Drogeria.

- "Zostań maxymalistką!" to hasło kampanii wprowadzającej na rynek nową drogerię internetową. Dr.Max Drogeria jest dla najbardziej wymagających konsumentek - „maxymalistek”. Są nimi kobiety, które zawsze szukają maksymalnych promocji i maksymalnego wyboru. Dla nich stworzyliśmy internetową drogerię, która sprosta ich maksymalnych oczekiwaniom. Unikalny język narracji naszych bohaterek oraz charakterystyczny sposób ich ilustracji wyróżnił Dr.Max Drogeria od konkurencji w tej kategorii - mówi Carolina Pietyra, strategy manager & service designer w Opus B.

Opus B odpowiada za strategię i kreację działań, które obejmują video online, kreacje display, social media, radio, OOH.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Opus B, Dr.Max Drogeria

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas