Grupa RMF FM podnosi ceny reklam w swoich rozgłośniach. Średnio o ok. 6 proc. zdrożeją spoty w RMF FM, RMF Classic i RMF Maxxx.
Ceny reklam w RMF FM wzrosną średnio o 5,6 proc., w RMF Classic - o 5,7 proc., a w RMF Maxxx - o 5,9 proc.
Najdroższy spot w RMF FM (w godz. 7-10) zdrożeje z 46,5 tys. zł do 48,9 tys. zł (cena netto, bez rabatów, dla spotu 30-sek.), w RMF Maxxxx - z 7,8 tys. zł do 8,2 tys. zł.
W pakiecie RMF 3D najwyższa cena spotu wyniesie 55,1 tys. zł (wobec 52,4 tys. zł obecnie), w pakiecie RMF na Maxxxa - 45,6 tys. zł (wobec 43,5 tys. zł), a w RMF z Klasą - 51,1 tys. zł (wobec 48,6 tys. zł).
Jak podano w komunikacie "Grupa RMF przewiduje bardzo duży popyt na reklamę radiową w drugim półroczu - możliwe, że na rynku będzie większy popyt na czas reklamowy niż podaż, szczególnie biorąc pod uwagę znaczne podwyżki cen reklam w telewizji".
- Według wstępnych szacunków radio w pierwszym półroczu odnotowuje bardzo wysoką dynamikę przychodów reklamowych, drugą najwyższą po internecie w Polsce. Klienci docenili elastyczność, jaką zapewnia im radio. Wiedzą, że mogą planować z dużym wyprzedzeniem kampanie radiowe, bo rozgłośnie pozwalają szybko włączać i wyłączać aktywności. To ważny czynnik, szczególnie w niepewnych czasach pandemii i kolejnych lockdownów, a nie wszystkie media poszły tą drogą - mówi Tomasz Ramza, dyrektor generalny działu sprzedaży Grupy RMF.
Reklama | RMF FM i Polsat zarobiły najwięcej z rządowych reklam szczepień na covid. Bez wydatków w RASP, Agorze i TVN |
W Grupie RMF funkcjonują cenniki sezonowe. Cennik jesienny będzie obowiązywać do 2 stycznia 2022 roku