Telewizja2023-07-27
7

Marta Lech-Maciejewska poprowadzi program „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” w Polsat Cafe

Marta Lech-Maciejewska, prowadząca program „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”; fot. Polsat CafeMarta Lech-Maciejewska, prowadząca program „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”; fot. Polsat Cafe

Ruszają zdjęcia do nowego programu „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses”, który będzie można oglądać jesienią w Polsat Cafe - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Cykl poprowadzi Marta Lech-Maciejewska, za jego realizację odpowiada Endemol Shine Polska.

Polska wersja projektu oparta jest na formacie „Second Chance Dresses”, który został zrealizowany w 2018 roku dla brytyjskiego TLC. W ramach cyklu panny młode mogą kupić suknie z drugiej ręki, dając im nowe życie.

- To, co odróżnia program od innych, to fakt że każda przyszła panna młoda zanim zobaczy sukienkę pozna jej właścicielkę, historię jej związku, ślubu oraz samej sukni. Ciekawostką i mocnym punktem programu jest to, że przyszłe panny młode mogą targować się przy zakupie sukni ślubnej, co jest dodatkowym walorem formatu - informuje portal Wirtualnemedia.pl biuro prasowe Telewizji Polsat.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę

W każdym odcinku przyszła panna młoda pozna trzy sprzedające, które prezentują i zachwalają swoje suknie ślubne. Suknię z drugiej ręki zaproponuje również prowadząca program - Marta Lech-Maciejewska, blogerka, influencerka oraz twórczyni własnej marki modowej.

- Program „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” doskonale wpisuje się w ideę zero waste. Rynek sukni ślubnych z drugiej ręki to rosnące pozytywne zjawisko, które ma wielki wpływ na środowisko i ekologię - dodaje nam biuro prasowe nadawcy.

Emisja jesienią w Polsat Cafe

Jak wynika z naszych ustaleń, właśnie trwają zdjęcia do programu. Premierowe odcinki cyklu „Drugie życie sukni ślubnej. Second Chance Dresses” będzie można oglądać w Polsat Cafe w jesiennej ramówce 2023 roku.

Udział Polsat Cafe w rynku telewizyjnym w pierwszym półroczu 2023 roku wyniósł 0,45 proc.

Autor:Michał Kurdupski

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas