Reklama2010-10-08
7

„Drużyna W” reklamuje Wyborową (wideo)

W radiu, kinach i internecie trwa kampania reklamowa wódki Wyborowa. Akcję – opartą na wizerunku „Drużyny W” – przygotowały firmy LabCon, DeLord, Value Media i Unia Interactive.

W prowadzonej właśnie kampanii reklamowej wódki Wyborowa występują cztery bohaterki tworzące „Drużynę W”. Ich imiona – Zimna, Mocna, Czysta i Światowa – mają odzwierciedlać atrybuty tej marki. W ramach akcji pod nakrętkami 2 mln butelek Wyborowej umieszczono kody umożliwiające udział w konkursie, w którym można wygrać m.in. aparaty fotograficzne, notebooki i iPady. Promocja jest zaplanowana na 13 tygodni.



Działania reklamowe, które rozpoczęły się pod koniec września etapem teaserowym, obejmują radio (Radio Zet, RMF FM, Radio Eska, Eska Rock i Antyradio), kina (sieci Cinema City, Multikino, Helios i ok. 200 kin niezrzeszonych) oraz internet (WP.pl, Fotka.pl, Facebook, Interia.pl, O2.pl, Google i YouTube).

Kreację kampanii przygotowała agencja LabCon, produkcją spotów z „Drużyną W” zajęło się studio Delors, akcję w internecie prowadzi agencja interaktywna Unia Interactive, a za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Value Media.

Autor:tw

Więcej informacji:Drużyna W, Wyborowa, wódka Wyborowa

KOMENTARZE(7)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas