Reklama2009-12-07
0

Duracell reklamuje się w Merlin.pl i Toys4Boys.pl

Pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" rozpoczęła się internetowa kampania reklamowa baterii Duracell. Akcja podkreśla, że są one używane w zabawkach dostępnych w serwisach Merlin.pl i Toys4Boys.pl.

Rozpoczęta właśnie internetowa kampania reklamowa Duracell podkreśla korzyści płynące z używania tych baterii, dostępnych obecnie w specjalnych dużych opakowaniach. Przekaz pod hasłem "Duracell zasila setkami pomysłów na oryginalny prezent" informuje jednocześnie, że produkty są m.in. używane w zabawkach, które można kupić w serwisach Merlin.pl i Toys4Boys.pl.

Akcja jest prowadzona w internecie, obejmując reklamy na portalach (top playery i scroll double billboardy m.in. w Onet.pl i O2.pl), mailing oraz dwie nowe sekcje na stronie duracell.pl. Kreację kampanii - zaplanowanej do Bożego Narodzenia - przygotowała agencja interatywna Hypermedia, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom.

Autor:

Więcej informacji:Duracell, Merlin.pl, Toys4Boys.pl

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas