Tylko ”Men's Health” zanotował w lutym br. wzrost sprzedaży w segmencie miesięczników lifestylowych dla panów. Reszta tytułów straciła, a największym spadkiem zostało dotknięte “Logo”.
Liderem zestawienia pozostał “Men's Health” (Motor-Presse Polska). Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że sprzedaż ogółem tego miesięcznika wyniosła w lutym br. 61 080 egz. Tytuł ten względem lutego ub.r. zyskał 3,5 proc. - to jedyny wzrost w zestawieniu.
Na pozycji drugiej utrzymał się “CKM” (Marquard Media Polska), którego sprzedaż ogółem spadła o 17,33 proc. do 42 152 egz. Trzeci w rankingu był “Playboy” (Marquard Media Polska). Zanotował on spadek o 14,35 proc. do 42 090 egz.
W zestawieniu najwięcej (23,87 proc.) stracił plasujący się oczko niżej miesięcznik “Logo” (Agora). Jego sprzedaż ogółem wyniosła 36 494 egz.
“Stuff” i “Maxim Polska” (oba tytuły Ginza Media Group) miały łączone wydania styczniowo-lutowe. Sprzedaż ogółem tego numeru “Stuffa” wyniosła 15 640 egz., a “Maxim Polska” - 28 229 egz.
Zobacz tabelęW lutym br. w porównaniu do stycznia br. wszystkie magazyny zanotowały spadki. Największym, wynoszącym 41,68 proc., dotknięty został “Playboy”.
Zobacz tabelę
Zobacz tabelę