Prasa2012-12-31
0

Dwutygodniki poradnikowe: „Naj” o 136 proc. do góry, „Przyjaciółka” liderem

We wrześniu br. nowym liderem sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych dla pań była „Przyjaciółka”. Na ostatnim miejscu podium znalazł się odświeżony magazyn „Naj”, który rok wcześniej był miesięcznikiem.

Średnia sprzedaż ogółem magazynu „Przyjaciółka” (Edipresse Polska) we wrześniu br. wyniosła 397 779 egz. i w porównaniu do analogicznego okresu ub.r. była niższa o 17,09 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl. Rok wcześniej pismo to było wiceliderem.

Z kolei z pierwszego na drugie miejsce spadła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), która jednocześnie zanotowała największy spadek sprzedaży w zestawieniu. Jej średni wynik w analizowanym okresie zmalał bowiem aż o 39,15 proc. do poziomu 343 260 egz.

Na ostatnim miejscu podium uplasował się odświeżony w lipcu br. „Naj” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był miesięcznikiem (wtedy jego wydawcą była spółka G+J Polska). We wrześniu br. sprzedawał się on średnio w liczbie 280 405 egz. W stosunku do analogicznego miesiąca ub.r. jego wynik wzrósł aż o 135,69 proc. (najbardziej w zestawieniu). „Naj” we wrześniu br. kosztował 1,30 zł i wspierany był jeszcze działaniami reklamowymi (więcej na ten temat). Miesięcznik „Naj Magazyn” we wrześniu 2011 roku ukazywał się w cenie 2,69 zł.

Zobacz tabelę


We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. już wszystkie dwutygodniki poradnikowe dla pań dotknięte zostały spadkami sprzedaży, a najwięcej stracił „Naj” - 15,72 proc.

Zobacz tabelę

* - dane miesięcznika „Naj Magazyn”

Autor:mk

Więcej informacji:dwutygodnik poradnikowy, zkdp

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas