W I kwartale 2014 roku liderem średniej sprzedaży ogółem wśród dwutygodników poradnikowych była „Przyjaciółka”. Wszystkie magazyny zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej straciła „Pani Domu”.
Średnia sprzedaż ogółem „Przyjaciółki” (Edipresse Polska) w I kwartale 2014 roku wyniosła 371 850 egz. i w porównaniu do I kwartału 2013 roku spadła o 10,95 proc. - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie
Drugą lokatę zajęła „Tina” (Wydawnictwo Bauer), której średni wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 17,03 proc. do 310 201 egz.
Na ostatniej pozycji podium uplasowała się „Pani Domu” (Edipresse Polska). Średnia sprzedaż ogółem tego pisma wyniosła 204 433 egz., po największym spadku w zestawieniu wynoszącym 22,21 proc.
Za podium uplasował się dwutygodnik „Naj” (Wydawnictwo Bauer). W badanym okresie sprzedawał się średnio w liczbie 200 338 egz., po spadku w skali roku o 18,38 proc.
Porównanie z I kwartałem 2013 roku
Zobacz tabelę
W marcu 2014 liderem również była „Przyjaciółka”, której wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszył się o 16 proc. do 320 542 egz. Drugie miejsce należało do „Tiny” (268 646 egz.; w dół o 19,46 proc.), a trzecie - do „Pani Domu” (184 932 egz.; - 21,55 proc. - największy spadek w zestawieniu).
Porównanie z marcem 2013 roku
Zobacz tabelę
Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.