Prasa2014-06-09
0

Dwutygodniki telewizyjne na minusie. „Tele Świat” najchętniej kupowany

W I kwartale br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w I kwartale 2014 roku wyniosła 378 901 egz. Była ona o 3,70 proc. mniejsza niż w I kwartale 2013 roku.

>>> Przeglądaj okładki gazet i magazynów w naszym nowym dziale Jedynki

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 209 386 egz., po spadku o 8,57 proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w I kwartale br. na poziomie 62 803 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 16,80 proc.

Zobacz tabelę


W marcu 2014 liderem również był „Tele Świat”, którego średni wynik sprzedażowy w porównaniu do marca 2013 roku zmniejszył się o 12,11 proc. do 366 480 egz. Drugie miejsce należało do „TV14” (221 890 egz.; w dół o 4,62 proc.), natomiast trzecie miejsce zajął „Ekran TV” (61 530 egz.; w dół o 13,97 proc.).

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas