Prasa2014-05-12
0

Dwutygodniki telewizyjne z mniejszą sprzedażą. „Tele Świat” liderem

Shutterstock.comShutterstock.com

W lutym br. na pozycji lidera sprzedaży wśród dwutygodników z programem telewizyjnym znalazł się „Tele Świat”. Wszystkie tytuły zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV”.

Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w lutym 2014 roku wyniosła 385 948 egz. Była ona o 3,76 proc. mniejsza niż w lutym 2013 roku.

>>> Zobacz jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”. W badanym okresie miał on wynik na poziomie 200 500 egz., po spadku o 10,06 proc.

Trzecią pozycję w rankingu zajął „Ekran TV” (Press-Media) ze średnią sprzedażą ogółem w lutym br. na poziomie 61 708 egz. Magazyn ten w skali roku zanotował największą stratę w zestawieniu wynoszącą 16,09 proc.

Zobacz tabelę


W lutym 2014 w porównaniu do stycznia 2014 roku również wszystkie dwutygodniki zanotowały spadki średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej stracił „Ekran TV” - było to 5,32 proc.

Zobacz tabelę


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.

Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych formy rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Autor:mk

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas