We wrześniu br. wszystkie trzy dwutygodniki z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem września ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) we wrześniu br. wyniosła 390 770 egz., czyli o 6,87 proc. więcej niż rok wcześniej - był to jednocześnie największy wzrost w zestawieniu.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który zanotował wynik na poziomie 205 634 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła o 6,05 proc.
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 66 194 egz. Dwutygodnik ten zanotował wzrost wynoszący 0,34 proc.
Zobacz tabelę
We wrześniu br. w porównaniu do sierpnia br. także wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej również i tutaj zyskał „Tele Świat” - było to 11,38 proc.