W sierpniu br. dwa spośród trzech dwutygodników z programem telewizyjnym zanotowały wzrosty sprzedaży ogółem względem sierpnia ub.r. Liderem zestawienia pozostał „Tele Świat”.
Z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez Wirtualnemedia.pl wynika, że średnia sprzedaż ogółem magazynu „Tele Świat” (Wydawnictwo Bauer) w sierpniu br. wyniosła 350 845 egz., czyli o 1,76 proc. więcej niż rok wcześniej.
Na drugim miejscu znalazł się także wydawany przez Bauera dwutygodnik „TV 14”, który miał wynik na poziomie 203 582 egz. Jego średnia sprzedaż ogółem wzrosła najbardziej w zestawieniu, bowiem o 15,13 proc.
Trzecie miejsce w zestawieniu zajął magazyn „Ekran TV” (Press-Media) ze sprzedażą ogółem na poziomie 64 823 egz. Dwutygodnik ten jako jedyny w zestawieniu zanotował spadek sprzedaży wynoszący 2,35 proc.
Zobacz tabelę
W sierpniu br. w porównaniu do lipca ub.r. już wszystkie dwutygodniki zanotowały wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskało pismo „TV 4” (6,46 proc.).