Reklama2018-03-12
0

Dziadek do Orzechów zajmie się obsługą Intersport w social media

Agencja reklamowa Dziadek do Orzechów wygrała przetarg firmy Intersport na obsługę aktywności w mediach społecznościowych w 2018 roku.

W ramach współpracy agencja Dziadek do Orzechów będzie odpowiedzialna za obsługę wszystkich działań w mediach internetowych marki Intersport.

Współpraca obejmuje opracowanie strategii komunikacji w kanałach social media, stworzenie key visuali, prowadzenie komunikacji w mediach społecznościowych oraz planowanie mediów i pośrednictwo w ich zakupie.

Klient nie podaje szczegółów przetargu, ani liczby agencji, które brały w nim udział.

Autor:bg

Więcej informacji:Dziadek do Orzechów, Intersport

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas