Internet2013-04-22
2

E-sport na luzie: Babol.pl i Ofsajd.onet.pl na czele, traci Zczuba.pl

Wśród humorystycznych, rozrywkowych serwisów o sporcie zdecydowanie najpopularniejsze są Babol.pl (należący do Wirtualnej Polski) i Ofsajd.onet.pl. W skali roku spory spadek odwiedzalności zanotował Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl).

Z danych z Megapanelu PBI/Gemius opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w lutym br. serwis Babol.pl odwiedziło 1,99 mln internautów, którzy wykonali w nim 23,3 mln odsłon (z czego 700 tys. mobilnych), a każdy spędził na stronie 10 minut i 44 sekundy.

Ofsajd.onet.pl zanotował prawie 400 tys. real users mniej, ale milion odsłon więcej niż Babol.pl, a przeciętny użytkownik korzystał z niego przez 19,5 minuty, czyli prawie dwa razy dłużej niż w przypadku Babol.pl.

Pozostałe serwisy piszące o sporcie z przymrużeniem oka cieszą się o wiele mniejszą popularnością. Zczuba.pl (Grupa Gazeta.pl) zanotował w lutym 271 tys. użytkowników i 1,6 mln odsłon, Zkarnego.interia.pl - 174 tys. użytkowników i 925 tys. odsłon, a Wprzerwie.pl (Ringier Axel Springer Polska) - 128 tys. użytkowników i 940 tys. odsłon.

Zobacz tabelę


Babol.pl i Ofsajd.onet.pl mają większe zasięgi niż czołowe serwisy piszące z humorem o polityce, kwestiach społecznych i internecie. Przy czym Deser.pl (Grupa Gazeta.pl) przy 820 tys. użytkowników miał w lutym 38,6 mln odsłon, czyli o ponad połowę więcej niż Babol i Ofsajd. Politykier.pl (należący do Wirtualnej Polski) zanotował 696 tys. real users, a Poboczem.pl (Grupa Interia.pl) - 410 tys.

Zobacz tabelę


W skali roku Babol.pl zyskał 504 tys. real users (to wzrost o 34 proc.) i 9,3 mln odsłon (wzrost o 67 proc.), a Ofsajd.onet.pl - 127 tys. real users i 4,5 mln odsłon (to wzrosty o 9 i 23 proc.). Z tego drugiego serwisu użytkownicy korzystali prawie dwa razy dłużej niż przed rokiem.

Wprzerwie.pl miał 27 tys. real users i 377 tys. odsłon więcej niż w lutym ub.r. (czyli o 26 i 67 proc. więcej). Natomiast na Zkarnego.interia.pl internauci przebywali ponad 5 razy dłużej niż rok wcześniej.

Za to Zczuba.pl stracił przez rok 50 tys. użytkowników i 1,4 mln odsłon (to spadki o 16 i 46 proc.), chociaż przeciętny użytkownik spędził w serwisie półtorej minuty więcej (to wzrost o 45 proc.).

Zobacz tabelę


 

Autor:tw

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas