Trzeci sezon obyczajowego serialu „Echo serca” w TVP2 oglądało średnio 1,36 mln osób. TVP2 w paśmie emisji produkcji była liderem rynku telewizyjnego, a wpływy z reklam wyniosły 7,56 mln zł - wynika z raportu wirtualnemedia.pl.
Serial „Echo serca 3” nadawany był na antenie Dwójki we wtorki o godz. 21.50, w okresie od 3 marca do 21 kwietnia 2020 roku. Średnia oglądalność premierowych odcinków produkcji wyniosła 1,36 mln widzów. Przełożyło się to na 10,72 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 9,42 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 9,19 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.
>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń o pracę
Największą popularnością w analizowanym okresie cieszył się odcinek z 14 kwietnia, który zgromadził przed telewizorami 1,57 mln oglądających.
Dla porównania, pierwszy sezon produkcji (emitowany praktycznie w tym samym paśmie, ale w TVP1 - Telewizja Polska podjęła decyzje o zamianie miejscami „Echa serca” z „Magazynem Ekspresu Reporterów”) śledziło 1,45 mln widzów. Przełożyło się to na odpowiednio 11,05 proc., 5,42 proc. oraz 7,11 proc. udziału. W tym ujęciu trzeci sezon gromadził o mniejszą widownię o 90 tys. osób, ale wyraźnie zwiększyły się jego rynkowe udziały w grupach 16-49 i 16-59.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/bedzie-dobrze-kochanie-ogladalnosc-tvp2-debiut ##
TVP2 w paśmie emisji serialu zajęła pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie był Polsat, który pokazywał wówczas filmy fabularne, a udział tej stacji ukształtował się na poziomie 9,25 proc. Trzecie miejsce zajął TVN (gł. „Motyw”; 6,87 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 („Magazyn Ekspresu Reporterów”; 5,63 proc).
Wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP2 zajęła miejsce drugie.
Wpływy z reklam wokół premierowych odcinków „Echo serca 3” wyniosły 7,56 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/archiwista-ogladalnosc-nowy-serial-tvp1-byla-liderem ##
„Echo serca” to produkowany przez ATM Grupę obyczajowy serial, którego główną bohaterką jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu. Widzowie w produkcji zobaczyć mogą również takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.
Od drugiego sezonu cyklu w ważnej roli występuje Anna Dereszowska, która wciela się w postać Agnieszki - koleżanki ze studiów Magdaleny Borskiej. Aktorka do serialu dołączyła pod koniec pierwszego sezonu.
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2019 roku wyniósł 8,34 proc.