Telewizja2019-02-01
27

Serial „Echo serca” traci widzów z odcinka na odcinek. TVP1 liderem rynku

Nowy obyczajowy serial „Echo serca” ogląda średnio 1,82 mln widzów. Produkcja jak na razie daje TVP1 pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym, ale jej widownia spada z odcinka na odcinek.

Serial „Echo serca” nadawany jest na antenie Jedynki we wtorki o godz. 21.40, począwszy od 15 stycznia 2019 roku. Po trzech pierwszych odcinkach średnia oglądalność produkcji wyniosła 1,82 mln widzów. Przełożyło się to na 13,60 proc. udziału stacji w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 7,37 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 8,97 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Zdecydowanie największą popularnością do tej pory cieszył się pierwszy odcinek. Przyciągnął on uwagę 2,10 mln osób. Drugi z nich miał 1,82 mln oglądających, a trzeci - 1,55 mln.

TVP1 w paśmie emisji serialu zajmuje pierwsze miejsce w rynku telewizyjnym. Wiceliderem w tym paśmie jest TVP2, która pokazuje wówczas kulisy „M jak miłość” i „Magazyn Ekspresu Reporterów”, a udział tej stacji kształtuje się na poziomie 12,64 proc. Trzecie miejsce zajmuje TVN (filmy fabularne; 7,66 proc.) a „wielką czwórkę” uzupełnia Polsat (pasmo filmowe; 7,04 proc).

Z kolei wśród widzów w grupach 16-49 i 16-59 TVP1 jest czwarta.

Główną bohaterką serialu „Echo serca” jest psycholog Magdalena Borska (w tej roli Kamilla Baar-Kochańska), która wraca do Polski po kilku latach nieobecności w kraju i podejmuje pracę w szpitalu.

Widzowie w produkcji zobaczą takich aktorów jak m.in.: Przemysław Sadowski, Antoni Pawlicki, Julia Pogrebińska, Maciej Mikołajczyk, Olga Sarzyńska, Martin Budny, Grzegorz Stosz, Lucyna Malec, Zbigniew Zamachowski i Dorota Segda.

Udział TVP1 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2018 roku wyniósł 9,73 proc.

Autor:Michał Kurdupski

Więcej informacji:Echo serca, TVP1

KOMENTARZE(27)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas