PR2020-03-18
2

EL Padre będzie realizować eventy online, współpraca z Fantasyexpo

Agencja eventowa EL Padre wprowadza do swojej oferty usługę realizacji wydarzeń w formie wirtualnej oraz ofertę esportową we współpracy z Fantasyexpo. To odpowiedź na nowe potrzeby rynku w związku z globalną pandemią koronawirusa.

W ramach nowej usługi agencja oferuje m.in. szczegółowe przygotowanie i obsługę wydarzenia, szereg interaktywnych narzędzi eventowych oraz najwyższej jakości streaming i produkcję sygnału, który gwarantuje partner projektu, firma transmisjelive. Obejmuje również dokładną ewidencję uczestników, a także hasłowany dostęp jedynie dla gości precyzyjnie wskazanych przez klienta.

- Kryzys branży MICE związany z koronawirusem wymusza na firmach niestandardowe podejście do komunikacji i organizacji eventów. Nadal w organizacjach są one istotne dla realizacji celów biznesowych. W kierunku wydarzeń w formie digital, już zaczęli podążać liderzy z różnych sektorów. Przykładem tego jest Microsoft, gigant branży informatycznej i jeden z największych na świecie twórców oprogramowań komputerowych, który zdecydował, aby organizowaną przez niego coroczną, największą konferencję programistyczną Microsoft Build przeprowadzić w formie transmisji online - powiedział Wojciech Cłapiński, wiceprezes EL Padre.

El Padre realizuje eventy online

Nowa usługa, tak jak przy wersji tradycyjnej wydarzenia, obejmuje tworzenie kreacji, KV oraz kompleksowego scenariusza digital eventu, a także szczegółowy jego przebieg, propozycje prelegentów i prowadzących, harmonogram prac oraz agendę. Po evencie, agencja tworzy 2-minutowy film z materiałów streamingowych.

Ponadto we współpracy z agencją gamingową Fantasyexpo El Padre oferuje usługi skierowane do branży esportowej i gamingowej. w tej dziedzinie. Specjaliści Fantasyexpo przygotują dedykowane formaty esportowych turniejów czy ligi.

- Przez zwiększoną konsumpcję online, każda kampania marketingowa w obszarze gamingu może być o wiele bardziej efektywna niż tradycyjne przekazy reklamowe, szczególnie gdy platformy z grami takie jak Steam biją kolejne rekordy  - komentuje Mateusz Górecki, head of agency Fantasyexpo.

Branża MICE w potężnym kryzysie

Agencje zajmujące się obsługą i organizacją spotkań, targów, konferencji czy kongresów jako jedna z pierwszych odczuła skutki rozprzestrzeniania się w Polsce koronawirusa. Branża szybko rozpoczęła rozmowy z rządem na temat wsparcia firm, które znalazły się w kryzysie, w związku z masowo odwoływanymi zleceniami.

W piątek 13 marca Senat podjął uchwałę o wniesieniu do Sejmu projektu ustawy o zmianie ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych.

Zgodnie z przepisami, przedsiębiorcy branży MICE (Meetings, Incentives, Conferences and Exhibitions Industry) mogą ubiegać się o pożyczkę na działalność bieżącą na preferencyjnych warunkach (po rozliczeniu będzie umorzona w 75 proc., a pozostała kwota nie będzie oprocentowana).  

Ponadto na wniosek przedsiębiorcy, który z powodu koronawirusa znalazł się w trudnej sytuacji, ZUS może odroczyć termin płatności należności z tytułu składek na ubezpieczenie społeczne oraz rozłożyć ją na raty. W razie odroczenia płatności nie zostanie pobrana opłata prolongacyjna.

W razie zawieszenia działalności zakładu pracy pracownicy otrzymają minimum 60 proc. wynagrodzenia, ale nie mniej niż wynosi minimalne wynagrodzenie za pracę.

Autor:jd

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas