Reklama2020-11-16
0

Electrolux prezentuje "szwedzki sposób na zdrowy dom"

Ruszyła kampania reklamowa marki Electrolux, promująca oczyszczacz powietrza Pure A9. Działania pod hasłem „Szwedzki sposób na zdrowy dom” rozpoczęły się 14 listopada - w dniu, w którym w Polsce obchodzimy Dzień Czystego Powietrza. Akcję przygotowały Cut the Mustard i Zenith.

Na kampanię Electrolux składają się bilboard sponsorski w telewizji, działania w social mediach, a także współpraca z influencerami.  Akcja promocyjna podkreśla najważniejsze cechy oczyszczacza Electrolux - niski poziom hałasu oraz system PureSense, który stale mierzy poziom zanieczyszczeń w pomieszczeniach.

Za współpracę z mediami odpowiedzialny jest dom mediowy Zenith, zaś za kreację agencja kreatywna Cut The Mustard.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas