Reklama2017-06-02
0

Electrolux szuka agencji reklamowej w Europie

Firma Electrolux, producent sprzętu AGD, właściciel także takich marek, jak Zanussi czy AEG rozpoczęła przetarg na obsługę reklamową. Po latach współpracy z agencją DDB z Nowego Jorku firma szuka agencji w Europie. Marketer chce zmienić strategię komunikacji i bardziej niż dotychczas skoncentrować się na konsumentach.

Przetarg koordynuje firma The Burnett Collective. Firma jest już po pierwszych spotkaniach z agencjami, ale ich liczby i nazw nie ujawnia.

Rzecznik prasowy Electrolux poinformował, że po wielu latach współpracy z agencją DDB z Nowego Jorku firma postanowiła przeanalizować markę, rolę agencji wiodącej oraz wprowadzić obsługę reklamową do Europy.

Electrolux szuka europejskiej agencji mającej doświadczenie w obsłudze digital i w consumer experience. Wybór zwycięskiej firmy zaplanowano na koniec czerwca.

W Polsce od jesieni ub.r. za obsługę reklamową marek należących do firmy Electrolux zajmuje się VML Poland, która przejęła je od agencji DDB&tribal.

Autor:bg

Więcej informacji:Electrolux

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas