Reklama2020-03-01
0

Emeritos Banditos wspierają działania promocyjne RTV Euro AGD (wideo)

Sieć marketów RTV Euro AGD nawiązała współpracę z Emeritos Banditos, zespołem złożonym z polskich gwiazd sceny e-sportowej, który będzie wspierał kampanię promującą specjalną ofertę sprzętu komputerowego i akcesoriów dla graczy. Kampania będzie przebiegać pod hasłem „Lepiej, jak jest więcej”.

W ramach kampanii „Lepiej, jak jest więcej” Emeritos Banditos, czyli Piotr „Izak” Skowyrski, Jarosław „pashaBiceps” Jarząbkowski, Paweł „Saju” Pawelczak, Mateusz „Pago” Pągowski oraz Damian „peVor” Kozioł, wezmą udział w tygodniowym boot campie, w czasie którego będą trenować i szlifować swoją technikę w grze. Pełną relację będzie można zobaczyć na kanałach influencerów na platformie Twitch.tv.

Kampania rozpoczęła się od emisji filmu na kanale Piotra „Izaka” Skowyrskiego, w którym zawodnicy Emeritos Banditos rozwiązują specjalny quiz, dzięki któremu można bliżej poznać całą ekipę.

Oprócz komunikacji w kanałach social media, w ramach kampanii przewidziane są także działania w internecie, POS w sklepach i materiały w sieci własnej DOOH. Kampania potrwa do końca marca.

RTV Euro AGD nie zdradza nazw agencji, które przygotowały kampanię.

W 2018 r. Euro-net, właściciel sieci sklepów RTV Euro AGD oraz e-sklepów Euro.com.pl i OleOle.pl, zanotował wzrost przychodów o 13,9 proc. do 6,87 mld zł oraz 122,7 mln zł zysku netto. 616,3 mln zł wpływów firmy pochodziło z usług reklamowych.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas