Reklama2016-08-26
1

Empik planuje przetarg mediowy we współpracy z Double Check

Spółka Empik zawarła umowę z audytorem Double Check, który będzie współpracować z nią m.in. przy planowanym przetargu mediowym.

Umowa między Empikiem a Double Check obowiązuje od sierpnia. Audytor najpierw będzie pracować przy przetargu mediowym, który planuje firma, a po jego zakończeniu będzie monitorować jego kampanie w mediach.
Czasu trwania umowy nie podano.

W ub.r. Empik w przetargu wybrał do współpracy dom mediowy SMG, kończąc wtedy współpracę z MullenLowe MediaHub.

Double Check zaczął działalność na początku br. Firma należy do Jacka Dzięcielaka, wcześniej CEO Media Impact Polska i wieloletniego CEO Havas Media Group w Polsce, oraz Pawła Plucińskiego, wcześniej dyrektora tradingu w Havas Media.

Autor:bg

Więcej informacji:Empik, Double Check

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas