Reklama2020-05-20
0

Enea Operator wybiera dom mediowy

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Enea Centrum ruszyła z przetargiem,w którym wybierze dom mediowy do obsługi spółki Enea Operator - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl.

Wybrana w przetargu agencja będzie zajmować się obsługą mediową spółki przez dwa lata, począwszy od 1 lipca br.
Będzie odpowiadać za planowanie i zakup powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji spółki oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie.

Spółka na obecnym etapie przetargu nie podaje wielkości budżetu, który powierzy obsłudze agencji. Przetarg trwa do 3 czerwca br.

Wciąż trwa przetarg na wybór domu mediowego dla spółki Enea SA. O 17,8 mln zł budżetu walczą Value Media, Media Group, All4Affiliate i Komunikacja Plus.

 

Autor:bg

Więcej informacji:Enea Operator, dom mediowy, przetarg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas