Reklama2021-09-30
0

Enea Operator wybiera dom mediowy do dwuletniej współpracy

fot. materiały prasowefot. materiały prasowe

Spółka Enea Operator ruszyła z przetargiem, w którym wybierze dom mediowy. Umowę z nim chce zawrzeć na 2 lata.

Przetarg dotyczy planowania i zakupu powierzchni reklamowej oraz czasu antenowego do komunikacji związanej z działalnością biura PR i komunikacji oraz komunikacji marki Enea Operator w prasie, telewizji, radiu i internecie. Obejmuje także realizację projektów niestandardowych związanych z działalnością promocyjną spółki.

Wybrana w nim agencja zajmie się obsługą w mediach funkcjonujących na obszarze działania spółki Enea Operator. Już na etapie przetargu Enea wskazuje konkretne media.

W przypadku prasy mają to być m.in. wybrane tytuły Polska Press (właścicielem tego wydawcy jest PKN Orlen; Enea jest spółką Skarbu Państwa), m.in. Głos Wielkopolski, Gazeta Lubuska, Gazeta Pomorska, Głos Dziennik Pomorza, a także prasa branżowa dotycząca rynku energetyki.

W przypadku telewizji wskazano stacje regionalne, takie jak TV Lubuszan, TV Police, TVP Poznań, TVP Bydgoszcz, TVP Szczecin, TVP Gorzów Wielkopolski. Działania internetowe będą obejmować m.in. Google a także social media i regionalne serwisy, takie jak np. epoznan.pl czy regionalne serwisy Polska Press.

Aktywności w stacjach radiowych to kampania na antenach regionalnych rozgłośni Polskiego Radia (Polskie Radio Szczecin, Polskie Radio Poznań, Polskie Radio Zachód, Radio Miejskie Gorzów), w wybranych stacjach Eurozetu (Meloradio Poznań, Plus Bydgoszcz, Plus Gorzów Wielkopolski) czy lokalnych stacjach sieci Radia Eska.

Uzupełnieniem kampanii w mediach mają być działania niestandardowe.

Przetarg trwa do 11 października br. Umowa ma zostać zawarta na 2 lata.

Autor:bg

Więcej informacji:Enea Operator, dom mediowy, przetarg, Enea

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas