Reklama2020-11-23
2

Energa klientem Sigma Bis, koniec współpracy z MullenLowe MediaHub

Sigma Bis, agencja marketingowa należąca do PKN Orlen i Grupy PZU, rozpoczęła obsługę mediową spółki Energa. Wcześniej był to klient MullenLowe MediaHub.

Sigma Bis obsługę spółki Energa, która należy do PKN Orlen, rozpoczęła w październiku. Zakres współpracy ze spółką obejmuje planowanie i zakup mediów oraz realizację badań. - Agencja konsekwentnie buduje mocne portfolio klientów, o pozyskaniu kolejnych, będziemy informować na bieżąco. Jednocześnie pragniemy podkreślić, że agencja zrealizowała już kilkaset projektów dla wszystkich swoich akcjonariuszy. To m.in. „Tanie Tankowanie", „#WspieramyPolskę" i „100. rocznica Bitwy Warszawskiej. Droga do zwycięstwa" - informuje biuro prasowe Orlenu.

- Zarówno Energa, jak i spółka Sigma Bis są częścią Grupy ORLEN więc ich współpraca jest naturalną konsekwencją prowadzonych procesów konsolidacyjnych. Umożliwia ona pełne wykorzystanie synergii w ramach Grupy Kapitałowej, w tym m.in. optymalizację kosztów działalności - dodaje Krzysztof Kopeć, dyrektor biura prasowego spółki Energa.

Firmy współpracę nawiązały bez przetargu. Orlen jest właścicielem Energi od wiosny br. Wcześniej przez kilka lat obsługą mediową Energi zajmował się MullenLowe MediaHub, który w ostatnich miesiącach nie realizował jednak dla niej żadnych kampanii.

Sigma Bis pracuje już dla kilku spółek Skarbu Państwa. Są to PKN Orlen, PZU, a z początkiem 2021 roku ma do nich dołączyć Link4.

Autor:bg

Więcej informacji:Sigma Bis, MullenLowe MediaHub, Energa

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas