Reklama2021-09-07
2

eobuwie.pl z kampanią w 10 krajach w Europie

Jesienno-zimowa kampania eobuwie.pl (Grupa CCC) pod hasłem “Tu zaczyna się nowa historia” ruszyła właśnie w 10 europejskich krajach. Marka kontynuuje założenia wiosennej edycji, pokazując, jak ważne w naszym życiu są właśnie buty. Za planowanie i zakup mediów w Polsce oraz w Chorwacji, Słowenii i we Włoszech odpowiada Value Media.

Aktualna komunikacja stanowi rozwinięcie wiosenno-letniej koncepcji pod hasłem “Każda para tworzy nową historię”. - Clou kampanii FW2021 to nowy rozdział, pisany jak zawsze we własnym, indywidualnym stylu. Marka dba o to, by proces zakupowy był maksymalnie prosty i przyjemny, dlatego oferuje bezpieczne, darmowe dostawy i szybkie zwroty . Zakupy można zrobić online, w sklepie stacjonarnym, przez telefon lub w aplikacji mobilnej - komentuje nowe działania Beata Dąbrowska, marketing director CEE and WE, eobuwie.pl.

Planowaniem i realizacją strategii mediowej zajęło się Value Media należące do Group One. Agencja odpowiada za zakup mediów w telewizji na kluczowym dla eobuwie.pl rynku polskim, a także telewizji, radia, prasy i OOH w Chorwacji i Słowenii oraz prasy we Włoszech.

Głównym celem kampanii jest wzrost spontanicznej świadomości marki. To kontynuacja współpracy Value Media i eobuwie.pl, która trwa od lutego br.

 

Koncepcję kreatywną kampanii stworzyła agencja Visual Crafters.

Kampania potrwa do końca października.

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas