Reklama2022-05-12
2

Ergo Hestia tworzy z polskimi artystami nową strategię komunikacji

Firma ubezpieczeniowa Ergo Hestia wprowadza nową strategię komunikacji, która bazuje na zdjęciach wykonanych przez polskich artystów fotografików. W kreacjach wizerunkowych i produktowych wykorzystano dzieła m.in. takich artystów jak Aleksander Małachowski, Rajmund Barnaś, Wojciech Radwański, Witold Ziomek czy Paweł Magnus.

Koncepcja kreatywna Ergo Hestii została oparta o artystyczne i zarazem rzadko spotykane w marketingu online formaty, których celem jest nie tylko promocja marki i oferowanych przez Ergo Hestię produktów, ale też intrygowanie i angażowanie internautów podobnie jak robią to dzieła sztuki.

- Zależało nam na tym, by działania marketingowe online Ergo Hestii były spójne z naszymi wartościami, z naszym zamiłowaniem do sztuki, której rozwój wspieramy z ogromnym zaangażowaniem już od 20 lat poprzez zróżnicowane działania z zakresu społecznej odpowiedzialności biznesu. Teraz zaangażowanie to obejmuje również nasze działania marketingowe – tłumaczy Maria Rosa, dyrektorka marketingu online w Ergo Hestii. - Dzięki nowej identyfikacji wizualnej wychodzimy z jednorazowych, niknących formatów. Nadajemy naszej komunikacji wyrazu, gdzie znaczenie mają nie tylko wartości estetyczne, ale też światopoglądowe – dodaje.

Kreacje wykorzystywane w ramach nowej linii komunikacji opracował zespół marketingu online Ergo Hestii razem z agencją Accenture. Kreacje wykorzystują dzieła różnych polskich twórców. W komunikacji zamiast powszechnie stosowanych grafik pojawią się m.in. artystyczne fotografie.

 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas