Telewizja2019-02-06
0

Eurosport świętuje 30-lecie serią filmów krótkometrażowych (wideo)

Kanał Eurosport z okazji 30-lecia działalności wprowadził tymczasowy, jubileuszowy branding, nawiązał współpracę ze Spotify i przygotował serię filmów przedstawiających rolę tego kanału w promowaniu sportów europejskich.

Eurosport został uruchomiony 5 lutego 1989 roku w ramach telewizji Sky. Informacje sportowe wraz z licznymi komentarzami nadawane były w kilku językach, m.in. po angielsku, niemiecku i holendersku.

Na początku na antenie Eurosportu transmitowano m.in. mistrzostwa świata w narciarstwie alpejskim, World Matchplay w snookerze, mistrzostwa świata w bobslejach oraz mistrzostwa europy w łyżwiarstwie figurowym.

Obecnie na kanale można oglądać m.in. relacje z igrzysk olimpijskich i zawodów w kolarstwie, tenisie ziemnym czy sportach zimowych.

Z danych nadawcy wynika, że kanał dociera do 246 mln widzów w 75 krajach w Europie, Azji i Afryce oraz na Bliskim Wschodzie.  

Filmy prezentujące historię kanału i jego rolę w promowaniu sportu będą emitowane na antenie Eurosportu i na wszystkich jego platformach internetowych. Pojawią się w nich takie sportowe ikony, jak Bjorn Borg, John McEnroe i Ronnie O'Sullivan.

W związku z jubileuszem Eurosport nawiązał współpracę ze Spotify, którego użytkownicy będą mogli przypomnieć sobie utwory z 1989 roku (eurosport.withspotify.com). Kampania reklamowa potrwa do 28 lutego br.

Polską wersję Eurosportu uruchomiono 10 kwietnia 1996 roku.

Autor:bg

Więcej informacji:Eurosport, jubileusz, 30 lat, kampania, Spotify

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas