Radio2023-04-04
9

Audio ZET Boost i Audio ZET - nowe pakiety Grupy Eurozet

Grupa Eurozet wprowadziła nowe pakiety reklamowe. Oferta powstała dzięki połączeniu produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Najdroższe spoty wyceniono na ponad 60 tys. zł.

Pod koniec lutego Agora kupiła za 9,2 mln euro dalsze 40 proc. udziałów Eurozetu, stając się jego większościowym właścicielem. W wyniku tej transakcji i połączenia stacji radiowych obu firm powstała Grupa Eurozet.

Teraz Grupa Eurozet wprowadza na rynek reklamowy nowe pakiety sprzedażowe. Powstały dzięki połączeniu produktów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory - obejmuje 9 spośród 20 najczęściej słuchanych stacji radiowych w Polsce, m.in. Radio ZET, TOK FM, Antyradio czy Radio Złote Przeboje, Pakiet Niezależnych skupiający 64 rozgłośnie lokalne oraz rozwiązania audio digital. Sprzedażą nowych pakietów zajmie się zintegrowany dział handlowy Grupy Eurozet.

- Przygotowanie wspólnej oferty handlowej i jej szybkie zaprezentowanie klientom było naszym priorytetem. Zgodnie z zapowiedzią wychodzimy na rynek z wyjątkową propozycją, która łączy różnorodność i ogromne zasięgi stacji Grupy Eurozet z efektywnością oraz elastycznością działań promocyjnych w radiu i internecie - mówi Maciej Strzelecki, prezes Grupy Eurozet.  

Audio ZET i Audio ZET Boost

Reklamodawcy mają do wyboru dwa pakiety.  Pakiet Audio ZET obejmuje dotychczasowe portfolio Eurozetu i Grupy Radiowej Agory. Pakiet Audio ZET Boost dodatkowo zawiera Pakiet Niezależnych.

Najdroższy spot w pakiecie Audio ZET emitowany jest w piątki między godz. 8.30 a 9 i kosztuje 62,6 tys. zł, zaś w pakiecie Audio ZET Boost maksymalna cena za spot wynosi 67,4 tys. zł (emisja w piątki, w godz. 8.30-9).

Eurozet zapowiada dalszą współpracę z Grupą Time przy pakiecie Drapacz Chmur, który w najbliższym czasie zostanie dostosowany do nowych realiów i możliwości.

- Dzięki swoim różnorodnym radiowym markom Grupa Eurozet będzie dostarczać rozwiązania na poziomie lokalnym, regionalnym i ogólnopolskim doskonale dopasowane do potrzeb reklamodawców. Nowe pakiety Grupy Eurozet - Audio ZET i Audio ZET Boost - to najbardziej kompleksowa oferta radiowa na rynku. Posiadając w ofercie sprzedażowej 133 stacje o bardzo zróżnicowanych formatach i profilach słuchaczy, możemy proponować naszym klientom niespotykaną do tej pory gamę rozwiązań reklamy audio - zapewnia Maciej Moszczyński, dyrektor zarządzający, który stoi na czele działu sprzedaży agencyjnej Grupy Eurozet.

Adam Kościelski i Maciej Moszczyński kierują sprzedażą

Nowe pakiety i rozwiązania reklamowe będą oferować klientom działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej Grupy Eurozet, w których znaleźli się pracownicy obu spółek – Eurozetu i Grupy Radiowej Agory.

Na czele działu sprzedaży bezpośredniej stoi Adam Kościelski, zaś działem agencyjnym kieruje Maciej Moszczyński. Ponadto, w strukturach sprzedaży Grupy Eurozet znajduje się dział planowania kampanii oraz wsparcia sprzedaży. Obecnie finalizowany jest proces integracji zespołów.

Grupa Eurozet to wspólny szyld połączonych zespołów Eurozetu i Grupy Radiowej Agory (GRA). Grupę tworzy 9 stacji: Radio ZET, Radio TOK FM, Radio Złote Przeboje, Radio Pogoda, Rock Radio, Antyradio, Chillizet, Meloradio i Radio Plus. Grupa Eurozet to także serwisy internetowe, m.in. tokfm.pl, radiozet.pl, antyradio.pl, chillizet.pl, planeta.pl, radiopogoda.pl, zloteprzeboje.pl i rockradio.pl oraz serwis podcastowo-muzyczny Tuba. 

 

Autor:bg

KOMENTARZE(9)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas