Reklama2021-09-22
0

"Twoje zakupy, nasza pasja" w reklamach Everli (wideo)

Marka Everli wystartowała z największą kampanią wizerunkową w historii firmy w Polsce. Komunikacja jest realizowana w telewizji, radiu, OOH i digitalu. Za planowanie i zakup mediów offline odpowiada agencja mediowa Value Media. Agencja kreatywna Labcon zajęła się współpracą z influencerami oraz adaptacją formatów wybranych kreacji.

Everli.pl to platforma zakupowa online, która dostarcza wybrane produkty do klientów w 34 miastach na terenie kraju. Za pomocą aplikacji i strony www użytkownicy mogą składać zamówienia na zakupy w najpopularniejszych supermarketach w Polsce.

Najnowsza kampania podkreśla wyróżniki Everli względem konkurencji. Platforma oferuje np. klientom usługę wykonania zakupów przez dedykowanego Shopera - osobę, która w przemyślany sposób dobierze produkty zgodnie z listą, ale jednocześnie zachowa elastyczność np. w przypadku braków na sklepie.

 

Zakupem mediów offline zajęła się agencja mediowa Value Media. Spoty będą emitowane w telewizji i radiu, a reklamy OOH pojawią się w przestrzeni miejskiej.

Everli zdecydowało się również na współpracę z influencerami w mediach społecznościowych, którą koordynuje agencja kreatywna Labcon. Działania w tym zakresie ruszą w październiku. W listopadzie planowane jest uruchomienie nośników OOH.

Autor:bg

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas