Reklama2019-06-03
0

Ewa Chodakowska i Frisco.pl ze wspólnym konkursem

Supermarket online Frisco.pl nawiązał współpracę z marką BeRAW oraz stroną BeDiet.pl z dietami online (obie należą do trenerki Ewy Chodakowskiej). Na klientów Frisco.pl czeka konkurs, w którym do wygrania jest tydzień metamorfozy na Malediwach.

Warunkiem udziału w zabawie jest zakup produktów marki BeRAW za minimum 50 zł w sklepie internetowym Frisco.pl i udzielenie kreatywnej odpowiedzi na pytanie „Dlaczego to właśnie Ty powinnaś/powinieneś pojechać na Malediwy?”. Konkurs trwa do 30 czerwca.

Zgłoszenia należy przesłać do końca czerwca. Każdy uczestnik konkursu otrzymuje nagrodę gwarantowaną w postaci kodu promocyjnego na miesięczny dostęp do platformy Ewy Chodakowskiej – BeActiveTV.

Nagrodą główną w konkursie jest tygodniowy wyjazd na Malediwy dla dwóch osób o łącznej wartości 15 tys. zł. Zwycięzca oprócz wycieczki przez tydzień będzie orzystać z diety ułożonej indywidualnie przez dietetyka BeActive.

Komunikację konkursu wspierają reklamy OOH i radiowe. Dodatkowo przygotowano kampanię digital na kanałach social media influencerki i e-sklepu, banerami oraz  mailingami.

Organizatorem konkursu jest Purella.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas