Reklama2019-05-13
0

Ewa Przytulska w global account director agencji Streetcom. Monika Nurzyńska global e-comemerce manager

Do zespołu agencji reklamowej Streetcom dołączyły Ewa Przytulska, która objęła stanowisko global account director, Monika Nurzyńska jako global e-comemerce manager, Anna Pająk - senior account manager. Patrycja Wajer i Kamil Socik objęli funkcję sales managerów.

Ewa Przytulska w Streetcom odpowiada za obsługę globalnego klienta w pionie e-commerce. Doświadczenie zdobywała w działach client service m.in. w Saatchi & Saatchi, Change, a ostatnio w Grey Worldwide Warszawa.

Do zadań Moniki Nurzyńskiej należą rozbudowa sieci kontaktów oraz zarządzaniem i koordynacją współpracy z partnerami w obszarze e-commerce na rynkach europejskich. Ma ponad 15-letnie doświadczenie w zarządzaniu pracą zespołów globalnych w Warszawie i Londynie.

Anna Pająk zajmie się rozwojem oferty agencji, związanej ze społecznością micro influencerów Streetcom. Wcześniej pracowała w agencjach 24/7 Communication, Szeri Szeri i Buzzmedia.

Partycja Wajer i Kamil Socik (przeszedł z K2) będą odpowiedzialni za rozwój biznesu i pozyskiwanie nowych klientów.

Autor:jd

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas