Reklama2022-11-21
2

"Fakty" najdroższe w grudniowym cenniku reklamowym TVN

Anita WernerAnita Werner

Biuro Reklamy TVN Media rozpoczęło sprzedaż czasu reklamowego na grudzień br. Najwięcej trzeba zapłacić za spot przy niedzielnym wydaniu "Faktów" - blisko 80 tys. zł.

79,5 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) kosztuje reklama przy niedzielnym wydaniu "Faktów". w przypadku emisji w dni powszednie stawka jest 3 tys. zł mniejsza i wynosi 76,5 tys. zł.

Za reklamę przy serwisie sportowym trzeba zapłacić 68 tys. zł w niedziele i 63,1 tys. zł w dni robocze. Ceny dla emisji spotów przy prognozie pogody jest jedna i wynosi 55 tys. zł.

Spot przy serialu "Na Wspólnej" wyceniono na 41,6 tys. zł.

Za reklamę przy programie "Masterchef" trzeba zapłacić 60,9 tys. zł, a przy "Kuchennych rewolucjach" -  55,3 tys. zł.

Reklamodawcy zainteresowani obecnością w bloku reklamowym przy "Top Model" zapłacą 48,7 tys. zł, a przy "Milionerach" - 39,7 tys. zł.

16 grudnia br. TVN pokaże świąteczne wydanie programu "Lego Masters" z udziałem znanych osób - reklama przy nim kosztuje 37 tys. zł.

W grudniu stacja będzie transmitować zawody w skokach narciarskich - ceny spotów przy tych relacjach dochodzą do 43,7 tys. zł.

TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po Biurze Reklamy TVP - podało cennik reklam na grudzień br.

 

Autor:bg

KOMENTARZE(2)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas