W ofercie reklamowej TVN Media na czerwiec najwyżej wyceniono reklamy przy niedzielnym, wieczornym serwisie sportowym i sobotnich "Faktach". Kosztują ponad 50 tys. zł netto.
55,3 tys. zł netto (cena bez VAT i rabatów dla spotu 30-sek.) trzeba zapłacić za reklamę przy serwisie sportowym w niedzielny wieczór. Stawka dla emisji w dni robocze wynosi 39 tys. zł.
51 tys. zł kosztuje z kolei spot przy sobotnim wydaniu "Faktów". Cena za emisję przy niedzielnym serwisie informacyjnym wynosi 47,4 tys. zł, a w dni robocze - 48,9 tys. zł.
Reklamę przy prognozie pogody wyceniono na 36,8 tys. zł dla emisji w niedzielny wieczór i na 35,8 tys. zł dla emisji od poniedziałku do piątku.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/serial-ukryta-prawda-tvn-nowe-pasmo-kiedy-ogladac ##
Marketerzy zainteresowani obecnością reklamową w bloku przy serialu "Na Wspólnej" muszą się liczyć z wydatkiem rzędu 28,2 tys. zł, a przy emitowanym w środowe wieczory serialu "Skazana" - 24,7 tys. zł.
Spot przy "Kuchennych rewolucjach" w czwartkowe wieczory kosztuje 49 tys. zł, a przy "Milionerach" - 31,2 tys. zł.
TVN Media jako drugie biuro reklamy tv - po biurze reklamy TVP - podało ceny reklam na czerwiec.
##NEWS https://wirtualnemedia.pl/m/artykul/magda-adamowicz-prezenterka-pogody-tvn24-tvn-kto-to-jest-co-robila-wczesniej ##
Według danych Nielsen Audience Measurement w kwietniu br. średnia widownia minutowa TVN wynosiła 394 785 widzów, a udział w rynku oglądalności - 6,54 proc., po spadku o 9,7 proc. rok do roku.