Telewizja 2018-08-06
8

„Familiada” hitem. TVP2 znokautowała konkurencję

„Familiada”; fot. TVP „Familiada”; fot. TVP

Teleturniej „Familiada” w sezonie 2017/2018 oglądało średnio 1,94 mln widzów. TVP2 w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego. Wpływy z reklam wyniosły 20,52 mln zł.

Prowadzony przez Karola Strasburgera „Familiada” na antenie TVP2 oglądać można w weekendy i święta o godz. 14.00. Średnia widownia premierowych odcinków audycji w okresie od 2 września ub.r. do 10 czerwca br. wyniosła 1,94 mln osób. Przełożyło się to na 20,32 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 10,92 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 13,92 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

W analizowanym okresie najwięcej widzów zgromadził odcinek programu z 18 marca br., który obejrzało średnio 3,20 mln osób.

Dwójka w czasie emisji audycji była zdecydowanym liderem rynku telewizyjnego wśród tzw. „wielkiej czwórki”. Drugie miejsce zajął Polsat, który miał w tym paśmie 6,32 proc. udziału. Dalej uplasowały się: TVP1 (6,28 proc.) oraz TVN (5,54 proc.).

Również wśród widzów w grupach wiekowych 16-49 i 16-59 Dwójka wypadła najlepiej na tle swoich konkurentów.

Wpływy reklamowe wokół emisji audycji w sezonie 2017/2018 wyniosły 20,52 mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Teleturniej „Familiada” emitowany jest na antenie TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem wykonawczym na zlecenie TVP jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Autor: mk

Więcej informacji: Familiada, TVP2

KOMENTARZE (8) DODAJ OPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NA PRACA
Praca Start Tylko u nas