Telewizyjna Dwójka od 26 lutego 2018 roku będzie emitować „Familiadę” siedem dni w tygodniu. W weekendy premiery, w dni powszednie powtórki. - W przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z TVP2.
Okazuje się, że rzeczywiście stacja będzie pokazywać w tym paśmie teleturniej, ale będą to odcinki powtórkowe. Bez zmian premierowe odcinki „Familady” na antenie Dwójki będzie można oglądać w soboty, niedziele i święta o godz. 14.00.
- „Familiada” zawsze była lubianym programem i usiłujemy stworzyć ramówkowo ciąg programów, które przyciągną widza do oglądania telewizji w ciągu dnia, tak aby zostali potem do wieczora - mówi portalowi Wirtualnemedia.pl osoba związana z telewizyjną Dwójką. - Wiąże się to z powrotem zainteresowania teleturniejami. Okazuje się, że ten gatunek odżywa i zyskuje sympatię widzów, czego przykładem jest „Koło fortuny”, którego powrót okazał się ogromnym sukcesem - dodaje.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/udany-powrot-kola-fortuny-teleturniej-sledzi-1-24-mln-widzow-od-9-grudnia-emisje-rowniez-w-soboty ##
W przyszłości Telewizja Polska jednak rozważa zwiększenie liczby premierowych wydań „Familiady”. - Zobaczymy jak powtórki tego teleturnieju w dni powszednie będą dawały sobie radę i w przyszłości może pomyślimy o zwiększeniu liczby premier w ciągu tygodnia. To jest kwestia finansowa. Musimy zobaczyć czy na to nas stać - komentuje nam osoba z TVP2.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/astro-ze-spadkiem-wplywow-i-1-63-mln-zl-straty-wskutek-inwestycji-w-e-sport-na-razie-bez-komentarza-ws-familiady ##
„Familiada” jest emitowana w TVP2 od 1994 roku. Program prowadzi Karol Strasburger, a jego producentem jest firma Astro, należąca do Ryszarda Krajewskiego. Według danych Nielsen Audience Measurement od początku stycznia do 5 listopada ub.r. teleturniej oglądało średnio 1,92 mln widzów, co dawało TVP2 pozycję zdecydowanego lidera oglądalności w tym paśmie, z 20,4 proc. udziału.
W połowie stycznia br. z TVP2 do TVP1 został przeniesiony teleturniej „Jeden z dziesięciu” (nie zmieniła się pora jego emisji: 18.55 od poniedziałku do piątku). Przez pierwsze trzy tygodnie nadawania w TVP1 program miał średnio 2,67 mln widzów.
##NEWS http://wirtualnemedia.pl/m/artykul/jeden-z-dziesieciu-w-tvp1-ma-o-520-tys-widzow-wiecej-niz-w-tvp2 ##
Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.