Reklama2016-04-18
1

Finał Ligi Mistrzów i „M jak miłość” najdroższe w majowym cenniku reklamowym TVP

W majowym cenniku reklamowym Telewizji Polskiej większość spotów kosztuje kilka procent mniej niż rok temu. Najwięcej trzeba wydać na reklamy przy finałowym meczu Ligi Mistrzów w TVP1 oraz przy serialu „M jak miłość” w TVP2.

TVP1 będzie transmitować finałowy mecz Ligi Mistrzów 28 maja. Reklama przy nim kosztuje nawet 59,8 tys. zł (cena netto dla spotu 30-sek., bez rabatów). Z kolei 21 maja stacja pokaże finał Pucharu Niemiec w piłce nożnej - cena spotu przy tej transmisji wynosi 32,1 tys. zł.

Na reklamę przy finale konkursu Eurowizji, który TVP1 pokaże 14 maja (kilka dni wcześniej będzie też transmitować półfinały) trzeba wydać 50 tys. zł.

42,5 tys. zł zapłacą z kolei reklamodawcy zainteresowani obecnością przy niedzielnym wydaniu „Wiadomości” (rok temu 54,1 tys. zł), w dni powszednie - maksymalnie 16,3 tys. zł ( w ub.r. 25,8 tys. zł). Spot przy „Sporcie” kosztuje 41,3 tys. zł w niedziele i do 38,3 tys. zł w dni powszednie (przed rokiem odpowiednio: 52 tys. zł i 36,5 tys. zł), zaś przy prognozie pogody - 38,8 tys. zł w niedziele i 28,8 tys. zł w dni powszednie (rok temu 49 tys. zł).

Wśród Jedynkowych seriali najdroższy reklamowo jest pokazywany w niedziele serial „Bodo” - reklama przy nim kosztuje 29,7 tys. zł. Za spot przy „Ojcu Mateuszu” trzeba zapłacić 27,1 tys. zł (w  ub.r. 23,2 tys. zł), a przy „Strażakach” -  21 tys. zł ( w ub.r. 22,6 tys. zł).

W TVP2 tradycyjnie już najwięcej kosztują reklamy przy serialu „M jak miłość” - 58 tys. zł (rok temu 66,1 tys. zł). Kilka tysięcy mniej trzeba wydać na spot przy serialu „Barwy szczęścia” - 45,3 tys. zł (rok temu 49,9 tys. zł).

Z kolei spot przy „Na dobre i na złe” kosztuje 40,9 tys. zł (wobec 41,2 tys. zł w ub.r.), a przy piątkowych: „O mnie się nie martw” - 22 tys. zł (w ub.r. 20,1 tys. zł) i „Rodzinka.pl” - 16,3 tys. zł (28,6 tys. zł w ub.r.).

Cena reklamy przy programie „Kocham Cię Polsko” wynosi 15,3 tys. zł, a przy „Sondzie 2” - 19 tys. zł.

18 maja TVP2 pokaże finał Ligi Europejskiej - spot przy nim to wydatek rzędu 38 tys. zł.

Biuro reklamy TVP rozpoczyna sprzedaż czasu antenowego rozliczanego według cennika w poniedziałek i będzie ją realizować do czwartku. Zamówienia na pakiety KZP będzie przyjmować od wtorku.

Autor:bg

KOMENTARZE(1)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas