Reklama2010-04-16
0

FM Bank z identyfikacją wizualną od mamastudio

mamastudio przygotowało identyfikację wizualną dla działającego od kilku miesięcy FM Banku. Oprawa pojawiła się już w jego kampaniach reklamowych.

Przygotowana przez mamastudio identyfikacja wizualna FM Banku ma podkreślać jego nowoczesny charakter oraz budować skojarzenia z sektorem instytucji finansowych. Logotyp banku wykorzystuje typowy dla tej branży kolor granatowy, który zostaje przełamany z błękitem i słoneczną żółcią, oraz claim „Partnerstwo w finansach”. Takie połączenie ma odzwierciedlać przyjazny charakter banku oraz pozycjonować go jako wiarygodnego partnera finansowego dla małych przedsiębiorców.

FM Bank – działający oficjalnie od końca lutego bieżącego roku (więcej) – wykorzystuje identyfikację wizualną przygotowaną przez mamastudio zarówno w swoich oddziałach i dokumentach firmowych, jak i kampaniach reklamowych. Bank do tej pory promował w mediach swoją lokatę 7 proc. (więcej), a obecnie wspiera w ten sposób ofertę kredytową (więcej).

Autor:tw

KOMENTARZE(0)DODAJOPINIĘ

W TYM TEMACIE

NAJPOPULARNIEJSZE

<WRÓĆ NAPRACA
PracaStartTylko u nas